Certifikat sigurnije naplate
- Povećava stanje na Vašem računu
- Smanjuje nenaplaćena potraživanja i kašnjenja u plaćanju
- Omogućava da se posvetite Vašem poslu
O certifikatu
Certifikat je potvrda uključenosti u program praćenja naplate računa.
On signalizira Vašim kupcima da pravovremenost naplate računa nadziru dvije renomirane regionalne i međunarodne bonitetne agencije, Fininfo.hr i Coface Adriatic d.o.o.
U slučaju da Vaš kupac ne plati račun, postupak prijave nenaplaćenog potraživanja i započinjanja procesa eksterne naplate potraživanja, koji provodi za to specijalizirana agencija, je jednostavan.
Kupac koji pravovremeno ne plati po računu izlaže se riziku smanjenja bonitetne ocjene i limita kreditiranja, čime značajno smanjuje svoju kreditnu sposobnost jer se u procjene rizika Fininfo.hr i Coface Adriatica d.o.o. pouzdaju brojne domaće i međunarodne financijske institucije i poslovni subjekti.
Uz navedeno, kupac koji ne plati po računu može snositi dodatne troškove u postupku naplate potraživanja. Stoga certificiranje osigurava povećanje naplativosti Vaših potraživanja i poboljšanje Vaše likvidnosti.
Pregled certifikata na računalu ili mobilnom uređaju
Jednostavno provjerite je li subjekt uključen u sustav praćenja pravovremene naplate računa na Vašem računalu ili mobilnom uređaju
Provjerite autentičnost i valjanost certifikata
Skenirajte QR kod s certifikata na računu i otvorite poveznicu na Fininfo stranice sustava za praćenje pravovremene naplate računa
Proces certificiranja i korištenje certifikata
Postupak certificiranja je jednostavan - kontaktirajte nas e-mailom na info@fininfo.hr, telefonski na +385 1 6396 902 ili kontakt formom.
Nakon što se pretplatite, dobit ćete pristup sustavu za praćenje pravovremene naplate računa i elektronički certifikat koji je jednostavno postaviti na Vaše račune.
Sastavni dio certifikata je jedinstveni QR kod čijim skeniranjem se otvara poveznica koja vodi na stranice Fininfo sustava za praćenje pravovremene naplate računa, na kojima se provjerava autentičnost i valjanost certifikata.
Prednosti certificiranja
- Povećanje uspješnosti naplate
- Ubrzanje naplate potraživanja
- Poboljšanje novčanih tokova i likvidnosti
- Upozorenje Vašim kupcima da naplatu potraživanja nadziru renomirane bonitetne agencije
- Neplaćanjem računa Vaši kupci se izlažu smanjenju bonitetne ocjene i limita kreditiranja te značajno umanjuju svoju kreditnu sposobnost
- Omogućava da više vremena posvetite Vašem poslovanju
- Jednostavan postupak prijave nenaplaćenih potraživanja i povoljniji uvjeti kod korištenja usluge naplate potraživanja